Acasa   /   Întrebări frecvente

Ai o intrebare?

Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari .





Intrebari frecvente, Asistenta rutiera


Despre Asistenta Rutiera 9695 ?                     

Asistenta rutiera este des asimilata Tractarii Auto, lucru deloc adevarat. Conducatorii auto trebuie sa asociaze asistența rutieră 9695 preponderent cu sprijinul, ajutorul și siguranța în situația unui eveniment rutier. 9695 oferă clienților săi garanția că, în orice moment, cineva le va fi alături pentru rezolvarea unei probleme ivite în trafic. Uneori, fara nici un motiv, masina dumneavoastra nu vrea sa mai porneasca, exact cand ai nevoie de ea mai mult. În cazul unui incident rutier, trage mașina pe partea dreaptă și rămâi calm: noi suntem aici să te ajutăm.Apelează 021 9695 sau 004021 212 9695, iar operatorii noștri îți vor oferi asistența și informațiile necesare, în funcție de natura evenimentului rutier.Platforma vine din cel mai apropiat oras fata de pozitia dvs, contactam cel mai apropiat tractator . Insa timpul poate sa difere in functie de : accesul la locatia dumneavoastra, conditiile de trafic sau conditiile meteorologice.

In caz de eveniment cum procedez ?                

In cazut unui eveniment trebuie sa apelati 021 9695 sau 004021 212 9695, iar operatorii noștri va vor oferi asistența și informațiile necesare, în funcție de natura evenimentului rutier.

Cum se realizeaza serviciile de interventie ?   

Serviciile de interventie se realizeaza doar cu autospeciale destinate in mod expres transportului de vehicule accidentate sau cu alte probleme tehnice. Aceste operatiuni se vor realiza in deplina siguranta de catre personal specializat in transportul de vehicule.

Care este timpul de raspuns ?                           

Dupa semnalarea evenimentului in call center la numerele 021 9695 sau 004021 212 9695, in cel mai scurt timp posibil, o echipă 9695 va veni către tine pentru a soluționa problema apărută și semnalată.
Platforma vine din cel mai apropiat oras fata de pozitia dvs, contactam cel mai apropiat tractator . Insa timpul poate sa difere in functie de : accesul la locatia dumneavoastra, conditiile de trafic sau conditiile meteorologice.

In caz de eveniment pot fi tractat la domiciliu ?

9695 va organiza si asigura serviciul de tractare: Daca evenimentul se produce in Romania puteti solicita Tractare până la cel mai apropiat service auto sau "Tractare la domiciliu " sau la un service din localitatea de domiciliu, in limita a 100, 200, 300 km in functie de abonamentul achizitionat , pe distanta dus-intors preluam noi costurile, ce depaseste aceasta distanta platiti dumneavoastra direct tractatorului. Tot ce tine de cheltuiala in service/ vulcanizare/benzinarie, intra in atributia clientului.
- in Europa (conform art 5.1) până la cel mai apropiat service auto. Serviciul de tractare este asigurat cand autoturismul: - este imobilizat in urma unei defectiuni tehnice, pana de pneu, pana de carburant, alimentare gresita cu combustibil, blocare sistem de inchidere sau accident si nu a putut fi repus in functiune la locul evenimentului rutier;

Pot activa abonamentul la momentul in care am nevoie de interventie?

Abonamentele se achizitioneaza pentru evenimente viitoare, posibile.Nu se poate achizitiona / activa un abonament in momentul in care aveti deja probleme cu masina.

Abonamentul se activeaza automat dupa confirmarea platii, dar intra in valabilitate cu data mentionata de dumneavoastra, in formularul de Comanda, la rubrica "data inceput de valabilitate".
Valabilitatea abonamentului poate incepe cel mai devreme peste 48 de ore de la activare.

Cum pot beneficia de serviciile suplimentare ?

Daca evenimentul se produce in afara Romaniei, masina beneficiaza de tractare la cel mai apropiat service autorizat si daca se confirma in baza devizului tehnic ca reparatia dureaza mai mult de 8 h, puteti opta pentru unul din serviciile suplimentare. Pentru abonamentele Extra si Silver aveti ca optiune 2 servicii (transport sau taxi), iar pentru abonamentele Premium si Gold aveti la alegere 4 servicii (taxi, transport, cazare sau rent-a-car).

Cum pot beneficia de serviciul repatriere?      

9695 organizeaza si/sau deconteaza repatrierea autoturismului in Romania, in localitatea de resedinta/domiciliu a Titularului sau un service auto din localitatea de resedinta/domiciliu al Titularului, in limita maxima de 1500 EUR echivalent in RON, TVA inclus, per eveniment rutier acoperit, pe distanta dus-intors, in situatia in care evenimentul rutier acoperit s-a produs in afara Romaniei, iar service-ul auto la care autoturismul a fost tractat pentru reparatie, in urma imobilizarii datorate unei defectiuni tehnice sau unui accident rutier, confirma in scris, in baza unui deviz tehnic detaliat, ca acesta este imposibil de reparat intr-un termen de 10 zile lucratoare incepand cu data emiterii devizului, fiind excluse zilele referitoare la termenul de livrare a pieselor de schimb si durata de preluare a autoturismului in service-ul auto in vederea efectuarii reparatiei.
9695 nu va repatria autoturismul in urma unui accident sau defectiuni tehnice, daca valoare de recuperat a autoturimului este mai mica decat costul total al repatrierii, conform devizului tehnic emis de catre service-ul auto la care acesta a fost tractat de catre 9695 in vederea reparatiei, coroborat cu valoare pe piata a autoturismului tinand cont de vechimea masinii, numarul de kilometri inregistrati si costul total al reparatiei.

Am pierdut sau mi-a fost furat abonamentul anual. Ce fac?

În cazul pierderii sau furtului abonamentului anual, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp dupa ce ai constatat absenta lui. Poti face acest lucru apeland (021) 9695 sau scriindu-ne un e-mail la adresa contact@9695.ro Operatorii nostril vor face apoi toate demersurile necesare anularii abonamentului pierdut si emiterii unui nou abonament fara ca serviciile si beneficiile aferente statutului tau de membru al clubului 9695 sa fie afectate.

Intrebari frecvente – Abonamentele anuale


Cui ii este de folos abonamentul anual ?                           

Abonamentul anual este recomandat oricarui conducator auto care detine dreptul de a conduce un autoturism cu o vechime de pana la 15 ani, inmatriculat in Romania, cu masa maxima de 3,5 tone si care circula pe teritoriul Romaniei si/sau in Europa. Abonamentul anual 9695 nu are acoperire in afara granitelor geografice ale Europei.

Ce fel de servicii acopera abonamentul meu anual ?                

Pentru a vizualiza lista complete a serviciilor oferite de abonamentul anual 9695 prin intermediul comparatorului de abonamente anuale, te rugam sa accesezi urmatorul link: compara abonamentele anuale.

Cate masini pot include pe abonamentul meu anual ?

Abonamentul anual este alocat unui singur autovehicul. Daca detii mai multe autovehicule si doresti sa beneficiezi de serviciile 9695 pentru fiecare dintre ele, atunci trebuie sa activezi cate un abonament anual pentru fiecare autovehicul in parte care se incadreaza in termenii si conditiile abonamentului 9695.

Cate persoane pot fi beneficiari ai unui abonament anual ?                        

Daca ati instrainat masina puteti opta pentru transferarea abonamentului pe noua masina. Pentru a putea transfera abonamentul avem nevoie de copia actului de instrainare stampilata de administratia fiscala, copia dupa talonul noii masini achizitionate. Documentele se trimit pe e-mail la adresa contact@9695.ro.

Am pierdut sau mi-a fost furat abonamentul anual. Ce fac?

În cazul pierderii sau furtului abonamentului anual, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp dupa ce ai constatat absenta lui. Poti face acest lucru apeland (021) 9695 sau scriindu-ne un e-mail la adresa contact@9695.ro Operatorii nostril vor face apoi toate demersurile necesare anularii abonamentului pierdut si emiterii unui nou abonament fara ca serviciile si beneficiile aferente statutului tau de client 9695 sa fie afectate.

Am vandut masina, abonamentul isi pierde valabilitatea?

Daca ati instrainat masina puteti opta pentru transferarea abonamentului pe noua masina. Pentru a putea transfera abonamentul avem nevoie de copia actului de instrainare stampilata de administratia fiscala, copia dupa talonul noii masini achizitionate. Documentele se trimit pe e-mail la adresa contact@9695.ro.

In decursul unui contract de 1 an aveti posibilitatea transferarii abonamentului pe o alta masina doar o singura data

Intrebari frecvente – Abonamente de vacanta


Ce este un abonament de vacanta ?                            

Abonamentul de vacanta reprezinta abonamentul de asistenta rutiera oferit de 9695 pentru o perioada de valabilitate de 15 zile din momentul activarii. In functie de tipul abonamentului achizitionat, utilizatorul abonamentului dispune, pe durata valabilitatii abonamentului, de servicii de asistenta rutiera si consultanta in domeniu.

Ce valabilitate are abonamentul de vacanta ?                

Abonamentele de vacanta, indiferent de tip, au o valabilitate de 15 zile calendaristice de la activare. Poti seta data activarii in functie de preferinte si ai la dispozitie 10 zile pentru a te razgandi si reseta data activarii abonamentului tau de vacanta.

Cui ii este de folos abonamentul de vacanta ?            

Abonamentul de vacanta este ideal pentru persoanele care sofeaza ocazional si au nevoie sa efectueze deplasari pe distante mai lungi decat cele obisnuite (deplasari in interes de serviciu, concedii sau escapade de moment din rutina cotidiana).

Cum intru in posesia abonamentului de vacanta ?                        

Abonamentele de vacanta se emit doar in format electronic, nu primiti un abonament fizic.
Veti primi pe e-mail Comanda abonament, dupa ce efectuati plata primiti un mail de Activare Abonament in atasamentul caruia veti gasi Contractul, Conditiile Contractuale si Factura Fiscala aferenta platii.
Valabilitatea abonamentului poate incepe cel mai devreme peste 48 de ore de la activare.
Abonamentul se activeaza automat dupa confirmarea platii, dar intra in valabilitate cu data mentionata de dumneavoastra, in formularul de Comanda, la rubrica "data inceput de valabilitate".

Cate persoane pot fi beneficiari ai unui abonament de vacanta?

Deoarece abonamentul de vacanta este alocat numarului de inmatriculare al masinii, oricine conduce respectivul autoturism in perioada de valabilitate a abonamentului poate deveni beneficiar al abonamentului fara sa trebuiasca sa achite taxe suplimentare sau sa depuna acte in plus in acest sens.

Pot refolosi abonamentul de vacanta dupa expirarea datei de valabilitate?

Abonamentul de vacanta poate fi folosit doar in perioada de valabilitate. Dupa ce expira cele 15 zile calendaristice de valabilitate ale abonamentului, acesta nu poate fi refolosit. Poti opta pentru activarea unui nou abonament de vacanta pentru inca 15 zile de valabilitate, sau poti alege sa beneficiezi de serviciile noastre pentru un an intreg prin achizitionarea unui abonament anual.

Pot prelungi valabilitatea abonamentului meu de vacanta?

Durata valabilitatii abonamentului de vacanta este de 15 zile calendaristice de la data activarii si nu poate fi prelungita.

Intrebari frecvente – Roviniete


Pe ce drumuri se aplica Rovinieta  ?                

Conform Ordonantei de Urgenta 15/2002, modificata si completata, taxa de drum (rovinieta) se aplica astfel:
Pe reteaua de drumuri nationale din Romania, cu exceptia sectoarelor de drum pentru care se aplica taxe de concesiune
Pe drumurile de interes national, definite conform art. 6.1. din Ordonanta Guvernului nr. 43/1997 cu privire la regimul drumurilor, revizuita, cu completarile ulterioare
Pe drumurile de interes national ce apartin proprietatii statului si includ drumurile nationale de legatura cu resedintele de judet, cu capitala tarii, cu obiectivele de interes national, drumurile ce fac legatura intre drumurile de interes national, precum si cu tarile vecine. Acestea pot fi clasificate ca:
Drumuri nationale secundare;
Drumuri nationale principale;
Drumuri nationale europene ;
Drumuri expres;
Autostrazi.

Dacă schimb numărul de înmatriculare al mașinii, mai rămane valabila rovinieta ?

In cazul schimbarii numarului de inmatriculare al autoautoturismului, rovinieta ramane valabila pana la sfarsitul perioadei pentru care a fost platita, in concordant cu art. 9 din Ordinul 769 din 1.10.2010 cu privire la aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea taxei de utilizare a retelei de drumuri nationale ale Romaniei:
Art. 9 “(1) In cazul schimbarii numarului de inmatriculare al autoturismului, rovinieta isi mentine valabilitatea numai in conditiile in care utilizatorul solicita efectuarea modificarii in baza de date, in scris, la CNADNR - S.A.
(2) Pentru efectuarea modificarii utilizatorul se va prezenta la unul dintre punctele de lucru ale CNADNR - S.A. cu urmatoarele documente: a) cerere scrisa, conform formularului-tip care se regaseste pe pagina web a CNADNR - S.A.;
b) cartea de identitate a autoautoturismului in copie si originalul acesteia pentru verificarea conformitatii.
(3) Solicitarea se verifica pe loc si, daca aceasta este justificata, dupa achitarea de catre utilizator a tarifului de modificare a numarului de inmatriculare in baza de date, se efectueaza aceasta modificare.
(4) Tariful de modificare a numarului de inmatriculare in baza de date este de 20 lei, fara TVA, pentru fiecare numar modificat.
(5) Odata cu modificarea numarului de inmatriculare, in baza de date se va elibera, prin intermediul SIEGMCR, un document care atesta efectuarea modificarii si valabilitatea rovinietei pentru noul numar de inmatriculare, in doua exemplare identice, dintre care:
a) unul va fi stampilat de catre CNADNR - S.A. si va fi inmânat solicitantului
b) unul va fi semnat de catre solicitant si va ramâne la CNADNR - S.A.”

Am primit amenda desi rovinieta este valabila. Ce fac ?

Pentru a nu plati degeaba o amenda, trebuie sa depui plangere impotriva procesului verbal de constatare a contraventiei si aplicare a sanctiunii. Aceasta plangere se poate depune in temen de 15 zile lucratoare de la data inmanarii sau comunicarii amenzii la judecatoria in a carei circumscriptie a fost savarsita contraventia sau la alta judecatorie, in cazul in care acest lucru este specificat pe procesul verbal.

Trebuie sa platesc rovinietele inclusiv pentru autoturismele inmatriculate temporar ?      

Faptul ca un autovehicul are numere de inmatriculare provizorii nu scuteste conducatorul auto de la plata rovinietei. Potrivit ar. 2.2 din Ordinul 769 din 01.10.2010 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplcarea taxei de utilizare a retelei de drumuri nationale din Romania, “(2) Tariful de utilizare se aplica utilizatorilor romani si straini pentru toate vehiculele detinute de acestia, inmatriculate temporar sau definitiv, care circula pe reteaua de drumuri nationale din Romania.”

Pot recupera contravaloarea rovinietei pentru perioada cat autoturismul nu a circulat?

Potrivit ar. 2.2 din Ordinul 769 din 01.10.2010 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplcarea taxei de utilizare a retelei de drumuri nationale din Romania, contravaloarea rovinietei poate fi recuperate numai in urmatoarele cazuri:
“Art. 6 (1)CNADNR - S.A. va returna contravaloarea tarifului de utilizare, corespunzatoare perioadei de neutilizare, la solicitarea utilizatorului, in situatia radierii din circulatie a vehiculelor ca urmare a:
a)dezmembrarii, casarii sau predarii autoturismului unei unitati specializate, in vederea dezmembrarii;
b)scoaterii definitive din Romania a autoturismului;
c)declararii furtului autoturismului.
(2)Solicitarea de returnare a contravalorii tarifului de utilizare, corespunzator perioadei de neutilizare, se depune la CNADNR - S.A., impreuna cu documente emise de organele abilitate, din care sa reiasa, dupa caz, data evenimentului rutier care a condus la distrugerea autoturismului, data predarii autoturismului unei unitati specializate, in vederea dezmembrarii, data inregistrarii furtului, originalul sau copia legalizata a dovezii de radiere din circulatie a autoturismului, emisa de organele Politiei Rutiere.
(3)Suma ce se va returna va fi calculata proportional cu perioada de neutilizare a autoturismului, respectiv cu perioada cuprinsa intre data evenimentului rutier care a condus la distrugerea acestuia, data predarii la o unitate specializata in vederea dezmembrarii, data inregistrarii furtului, data radierii din circulatie in cazul scoaterii definitive din ania a autoturismului, dupa caz, si data expirarii valabilitatii tarifului de utilizare, mai putin comisioanele bancare si cele cuvenite distribuitorilor.
Art. 7 (1)In cazul in care pentru acelasi vehicul se achita tariful de utilizare de doua sau mai multe ori pentru perioade de valabilitate ce se suprapun pentru cel putin o zi, la solicitarea utilizatorului, CNADNR - S.A. va returna contravaloarea tarifului corespunzator perioadei de suprapunere.
(2)Solicitarea de returnare a contravalorii tarifului, corespunzator perioadei de suprapunere, se depune la CNADNR - S.A. impreuna cu o copie a cartii de identitate sau a certificatului de inmatriculare al autoturismului ce va purta inscrisul "conform cu originalul", semnatura si, dupa caz, stampila utilizatorului.
(3)Suma ce se va returna va fi calculata in functie de perioada de suprapunere a valabilitatii, mai putin comisioanele bancare si cele cuvenite distribuitorilor.
Art. 8 (1)Pentru cererile de restituire, CNADNR - S.A. are obligatia sa verifice incadrarea in situatiile prevazute la art. 6 si 7 si sa restituie utilizatorului suma la care are dreptul, in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii cererii.
(2)Pentru cererile de restituire prevazute la art. 6 si 7, CNADNR - S.A., in cazul in care constata ca utilizatorul nu are dreptul la restituirea sumelor solicitate, va comunica in termen de 30 de zile lucratoare de la data primirii cererii motivul pentru care aceasta a fost respinsa total sau partial, dupa caz.” Sursa: CNADNR

3500+ parteneri in UE

9695 a construit cea mai mare rețea de furnizori de servicii de asistenta rutiera.

Suport callcenter 24/7

Suport callcenter 24/7 gata să răspundă solicitărilor la 021 9695.

Alege abonamentul 9695

Asistență rutieră FARA LIMITA DE INTERVENTII, cu acoperire in Romania si Europa.

Unde ne gasesti?


Oriunde in trafic unde un client 9695 are nevoie de asistenta rutiera, in România sau in Europa. In restul timpului, preluam non stop apeluri la numarul de telefon 021 9695 pentru a oferi asistenta rutiera sau consultanta in domeniu. Ne poti gasi oricand accesand adresa: www.9695.ro

Cum Comand

Esti la 3 pasi de abonamentul tau de asistenta rutiera 9695!

Detalii
Cum Platesc

Ai plata cu cardul prin EuPlătesc, in siguranta, simplu si rapid

Detalii
Compara abonamente

Alege asistența rutieră oferită de 9695 prin cele 6 abonamente

Detalii

visa EuPlatesc