Servicii incluse
Garantia ta ca nu iti vei petrece o zi intreaga pe marginea soselei asteptand sa opreasca cineva si sa te ajute in eventualitatea producerii unui eveniment neplacut, o reprezinta
cardurile 9695.
Principalele evenimente intalnite de catre soferi atunci cand se deplaseaza cu autovehiculul pe drumurile publice sunt:
lipsa combustibil /
alimentare gresita
lipsa cheie / blocare
sistem de inchidere
In cazul în care are loc o defecțiune tehnică a vehiculului cu care vă deplasați, 9695 va acorda suportul oferindu-va cea mai larga gama de servicii de asistenta rutiera din Romania:
Beneficii de baza
-
Serviciul "START"
-
Incercarea de repunere in stare de functionare a vehiculului daca prezinta probleme tehnice pe drumurile publice. Acest serviciu este oferit in limitele tehnice pe care le permite dotarea masinii de interventie precum si limitele impuse de natura defectiunii si acopera costurile deplasarii echipei de interventie la locul imobilizarii autovehiculului. Se acopera si costul pieselor de schimb pana la maxim 100 de RON . Serviciul se considera „tractare” daca defectiunea aparuta la autovehicul nu se poate remedia pe loc.
-
Serviciul "DEFECTIUNE TEHNICA"
-
-
Serviciul "TRACTARE"
-
Pentru evenimente produse pe drumurile publice, se asigura transportul vehiculului daca acesta este imobilizat ca urmare a unui eveniment acoperit. Tractarea se face pana la cea mai apropiata unitate service auto de locul producerii evenimentului.
-
Serviciul "TRACTARE LA DOMICILIU"
-
La solicitarea abonatului autovehiculul poate fi transportat la o o unitate service din localitatea de domiciliu sau alta unitate service agreata de abonat in limita distantei mentionata in contract.
-
Serviciul "PARCARE"
-
In cazul în care timpul de reparație al vehiculului depășește 8 ore sau vehicul trebuie să fie depozitat in asteptarea tractarii, 9695 va acoperi taxele de parcare, pentru o perioada de maxim 3 zile, 250 lei/eveniment.
-
Serviciul "PANA DE CARBURANT"
-
In cazul in care autovehiculul ce face obiectul contractului este imobilizat datorita lipsei de combustibil, acesta va fi tractat pana la cel mai apropiat furnizor de combustibil.
-
Serviciul "PANA DE CAUCIUC"
-
Consta in serviciul de inlocuire a pneului in caz de pana. In cazul in care autovehiculul nu are pneu de rezerva sau pana nu poate fi remediata pe loc, autovehiculul va fi tractat pana in cel mai apropiat atelier la care se poate remedia pe cheltuiala abonatului respectiva problema.
-
Serviciul "DEBLOCARE"
-
In situatia in care cheia de pornire ramane blocata in incinta autovehiculului sau in situatia blocarii sistemul de inchidere a autovehiculului, 9695 va organiza interventia la fata locului a unei echipe specializate pentru deblocarea autovehiculului. Serviciul se considera „tractare” daca deblocarea autovehiculului nu este posibila pe loc.
Servicii suplimentare la alegere
daca reparatia dureaza mai mult de 8 ore si se face la o distanta de peste 50 Km de domiciliul detinatorului de card
-
Serviciul "TAXI"
-
În cazul în care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, 9695 acoperă transportul în regim taxi a persoanelor aflate în autovehicul.
-
Serviciul "TRANSPORT"
-
În cazul in care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, 9695 va organiza transportul şoferului şi a pasagerilor până la destinaţia iniţială a acestora sau până in localitatea de domiciliu.Transportul se va face cu trenul (la clasa I) sau, pentru distanţe mai mari de 1.000 km, cu avionul (la clasa economic).
-
Serviciul "CAZARE"
-
Pe perioada reparaţiei vehiculului ca urmare a unui eveniment acoperit, 9695 va organiza şi va acoperi cheltuielile efectuate pentru cazarea şoferului şi a pasagerilor din autovehicul la un hotel de 3 stele, dar nu mai mult de 3 nopţi. Costurile cu micul dejun sau alte consumatii nu sunt incluse.
-
Serviciul "ÎNLOCUIREA AUTOVEHICULULUI"
-
În cazul in care evenimentul acoperit se produce la o distanţă mai mare de 50 km decât cea de domiciliu, pe perioada reparaţiei autovehiculului, 9695 va organiza înlocuirea vehiculului avariat/defect cu un alt vehicul închiriat, din aceeaşi categorie, dacă acest serviciu este disponibil pe plan local.
Servicii oferite doar in situatia in care evenimentul este in afara Romaniei
-
Serviciul "REPATRIEREA VEHICULULUI"
-
În situatia în care evenimentul acoperit s-a produs în afara României, daca se dovedeşte că repararea locală a vehiculului este imposibil de efectuat într-un termen de maxim 10 zile calendaristice, 9695 va organiza transferul autovehiculului in Romania la o unitate service indicata de Abonat.
-
Serviciul "TRADUCERE"
-
În cazul unor probleme de limbă de urgență (poliție, ambulanță) 9695 va oferi un serviciu de traducere instantanee direct prin telefon. Următoarele limbi pot fi furnizate imediat: germană, engleză, maghiară, română, bulgară, slovenă, croată și sârbă.Pentru toate celelalte limbi 9695 trebuie să organizeze un interpret extern și va suporta toate cheltuielile.
Servicii de consultanta si informare
-
Serviciul "ALERTE / INFORMARE"
-
9695 va informa abonatul despre data expirarii pentru: ITP, RCA, CASCO si Rovigneta.
-
-
Consultanta la deschiderea unui dosar de dauna auto – RCA si CASCO.
-